Оқушыларға - СШ №33 https://33-taraz.mektebi.kz/ ru Оқушыларға - СШ №33 DataLife Engine Мектептерге арналған PISA https://33-taraz.mektebi.kz/oushylara/733-mektepterge-arnalan-pisa.html https://33-taraz.mektebi.kz/oushylara/733-mektepterge-arnalan-pisa.html admin Thu, 14 Nov 2024 10:38:57 +0600 2023-2024 оқу жылына арналған мектеп формасы https://33-taraz.mektebi.kz/oushylara/558-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-mektep-formasy.html https://33-taraz.mektebi.kz/oushylara/558-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-mektep-formasy.html 2023-2024 оқу жылына арналған мектеп формасы
 Жалпы орта білім беру мекемелерінің оқушыларының іскерлік стильдегі киім киюі жарғымен және ішкі тәртіп Ережелерімен анықталатын норма болып табылады.
 Мектеп формасы тәртіпті, әлеуметтік айырмашылықтарды жояды, балаларды стильді болуға үйретеді, ұжымшылдық сезімін нығайтады.
 



]]]>
2023-2024 оқу жылына арналған мектеп формасы
 Жалпы орта білім беру мекемелерінің оқушыларының іскерлік стильдегі киім киюі жарғымен және ішкі тәртіп Ережелерімен анықталатын норма болып табылады.
 Мектеп формасы тәртіпті, әлеуметтік айырмашылықтарды жояды, балаларды стильді болуға үйретеді, ұжымшылдық сезімін нығайтады.
 



]]]>
admin Mon, 07 Aug 2023 16:31:57 +0600
Мектеп Президентін сайлау https://33-taraz.mektebi.kz/main/414-mektep-prezidentn-sajlau.html https://33-taraz.mektebi.kz/main/414-mektep-prezidentn-sajlau.html admin Fri, 23 Sep 2022 16:24:55 +0600 Ата -аналар жиналысы https://33-taraz.mektebi.kz/main/415-ata-analar-zhinalysy.html https://33-taraz.mektebi.kz/main/415-ata-analar-zhinalysy.html Қазақстан Президенті  Қ.К.Тоқаевтың 2022 жылғы  1 қыркүйектегі  Қазақстан халқына 

Жолдауы. ақпараттандыру. (Баяндама)

2. 2021-2022 оқу жылының қорытындысы, жаңа 2022 -2023 жылдарға арналған мақсаттары мен міндеттерімен таныстыру. 

3.Жасөспірімдер арасында қылмыстың алдын –алу 

4.Әр түрлі мәселелер:

1.Мектеп ережесімен таныстыру (Мектеп формасына қойылатын талаптар,    ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы №26 бұйрығы).

2.Ата –аналарды ӘҚБтК баптарымен  таныстыру (442,127 т.б.)

«Алып жүруге тыйым салынған заттардың тізбесі» ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2021 жылғы 25 мамырдағы №235 бұйрығының қосымшасымен таныстыру. 7 жоқ ережесі.

3.Жемқорлықтың алдын алу жұмыстарын жүргізу туралы мектепішілік 2022 жылдың 16 тамыз күнгі  №197   бұйрығымен таныстыру 

4. «Абайлаңыз, балалар!» жолда жүру айлығы аясында жол қауіпсіздігі ережелері туралы  ата –аналарға ескерту. 

5.Ата –аналар комитетін сайлау]]>
Қазақстан Президенті  Қ.К.Тоқаевтың 2022 жылғы  1 қыркүйектегі  Қазақстан халқына 

Жолдауы. ақпараттандыру. (Баяндама)

2. 2021-2022 оқу жылының қорытындысы, жаңа 2022 -2023 жылдарға арналған мақсаттары мен міндеттерімен таныстыру. 

3.Жасөспірімдер арасында қылмыстың алдын –алу 

4.Әр түрлі мәселелер:

1.Мектеп ережесімен таныстыру (Мектеп формасына қойылатын талаптар,    ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы №26 бұйрығы).

2.Ата –аналарды ӘҚБтК баптарымен  таныстыру (442,127 т.б.)

«Алып жүруге тыйым салынған заттардың тізбесі» ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2021 жылғы 25 мамырдағы №235 бұйрығының қосымшасымен таныстыру. 7 жоқ ережесі.

3.Жемқорлықтың алдын алу жұмыстарын жүргізу туралы мектепішілік 2022 жылдың 16 тамыз күнгі  №197   бұйрығымен таныстыру 

4. «Абайлаңыз, балалар!» жолда жүру айлығы аясында жол қауіпсіздігі ережелері туралы  ата –аналарға ескерту. 

5.Ата –аналар комитетін сайлау]]>
admin Fri, 09 Sep 2022 17:50:15 +0600
2022-2023 оқу жылына арналған мектепішілік спорттық үйірмесі https://33-taraz.mektebi.kz/oushylara/413-2022-2023-ou-zhylyna-arnalan-mektepshlk-sportty-jrmes.html https://33-taraz.mektebi.kz/oushylara/413-2022-2023-ou-zhylyna-arnalan-mektepshlk-sportty-jrmes.html
]]>

]]>
admin Thu, 01 Sep 2022 15:14:52 +0600
Мектеп формасы https://33-taraz.mektebi.kz/main/389-mektep-formasy.html https://33-taraz.mektebi.kz/main/389-mektep-formasy.html ]]>
💠Мектеп формасын таңдау кезінде ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы №26 бұйрығына және «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі ҚР Заңының 5-бабының 14-1 тармақшасына сәйкес барлық орта білім беру ұйымдары үшін міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар сақталуы қажет. 

💠Білім беру саласындағы мемлекеттік саясат қағидаттарын сақтау мақсатында Жамбыл облысының барлық орта білім беру ұйымдарында (гимназия, орта мектеп, лицей барлық мектеп түріне, бағытына тиесілі) оқушылардың(1-сынып) бірыңғай қою көк (темно-синий) түсті мектеп формасына көшуі енгізіледі. Дегенмен, оқушылардың алдыңғы оқу жылында алынған мектеп формаларын (күрең қызыл, сұр және т.б.) тозғанша киюге рұқсат беріледі, одан кейін кезең-кезеңімен (2,3,4 және т.б. сыныптар) жоғарыда көрсетілген қою көк түсті мектеп формасына ауысады.

💠Мектеп формасын бір өндірушіден сатып алу міндеттелмейді. Ата-аналар мен өзге де заңды өкілдер мектеп формасын тігетін кәсіпорынды немесе оқушы киімдерін сатып алатын сауда желісін өздері таңдайды. Бұл туралы білім беру ұйымдарының кеңестерінде талқыланып, айқындалады.

❗️Ең бастысы, сатып алынған форма төменде жазылған талаптарға сәйкес келуі керек.

1. Мектеп формасының түсі –қою көк (2022-2023 оқу жылына 1-сыныпқа).
2. Мектеп формасының үлгісі классикалық стильде болады.
3. Ұлдарға арналған мектеп формасы:
Пиджак, жилет, шалбар, ақ салтанатты жейде, күнделікті ақ жейде, (қысқы уақытта: трикотаж жилет, ақ водолазка). Ұлдарға арналған шалбар еркін тігілген және ұзындығы бойынша тобықты жауып тұрады.
4. Қыздарға арналған мектеп формасы:
Пиджак, жилет, юбка, шалбар, классикалық жейде (қысқы уақытта: трикотаж жилет, сарафан, водолазка). Қыздарға арналған шалбарлар еркін тігілген және ұзындығы бойынша тобықты жауып тұрады.
5. Мектеп формасына орта білім беру ұйымының ерекшелік белгілерін (белгілер, тігіспелер, шеврон және т.б.) орналастыруға рұқсат етіледі.
6. Мектеп формасына түрлі діни конфессияларға қатысты киім элементтерін қосуға болмайды.
7. Мектеп формасына қойылатын талаптар бойынша жарақаттайтын фурнитурасы бар киім мен аксессуарларды киюге болмайды. (Ескерту.2-7 талаптар Қазақстан Республикасы Білім мен ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы № 26 бұйрығымен бекітілген)

#zhambylbilim #08bilim_news🔰2022-2023 оқу жылындағы мектеп формасы 

💠Мектеп формасын таңдау кезінде ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы №26 бұйрығына және «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі ҚР Заңының 5-бабының 14-1 тармақшасына сәйкес барлық орта білім беру ұйымдары үшін міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар сақталуы қажет. 

💠Білім беру саласындағы мемлекеттік саясат қағидаттарын сақтау мақсатында Жамбыл облысының барлық орта білім беру ұйымдарында (гимназия, орта мектеп, лицей барлық мектеп түріне, бағытына тиесілі) оқушылардың(1-сынып) бірыңғай қою көк (темно-синий) түсті мектеп формасына көшуі енгізіледі. Дегенмен, оқушылардың алдыңғы оқу жылында алынған мектеп формаларын (күрең қызыл, сұр және т.б.) тозғанша киюге рұқсат беріледі, одан кейін кезең-кезеңімен (2,3,4 және т.б. сыныптар) жоғарыда көрсетілген қою көк түсті мектеп формасына ауысады.

💠Мектеп формасын бір өндірушіден сатып алу міндеттелмейді. Ата-аналар мен өзге де заңды өкілдер мектеп формасын тігетін кәсіпорынды немесе оқушы киімдерін сатып алатын сауда желісін өздері таңдайды. Бұл туралы білім беру ұйымдарының кеңестерінде талқыланып, айқындалады.

❗️Ең бастысы, сатып алынған форма төменде жазылған талаптарға сәйкес келуі керек.

1. Мектеп формасының түсі –қою көк (2022-2023 оқу жылына 1-сыныпқа).
2. Мектеп формасының үлгісі классикалық стильде болады.
3. Ұлдарға арналған мектеп формасы:
Пиджак, жилет, шалбар, ақ салтанатты жейде, күнделікті ақ жейде, (қысқы уақытта: трикотаж жилет, ақ водолазка). Ұлдарға арналған шалбар еркін тігілген және ұзындығы бойынша тобықты жауып тұрады.
4. Қыздарға арналған мектеп формасы:
Пиджак, жилет, юбка, шалбар, классикалық жейде (қысқы уақытта: трикотаж жилет, сарафан, водолазка). Қыздарға арналған шалбарлар еркін тігілген және ұзындығы бойынша тобықты жауып тұрады.
5. Мектеп формасына орта білім беру ұйымының ерекшелік белгілерін (белгілер, тігіспелер, шеврон және т.б.) орналастыруға рұқсат етіледі.
6. Мектеп формасына түрлі діни конфессияларға қатысты киім элементтерін қосуға болмайды.
7. Мектеп формасына қойылатын талаптар бойынша жарақаттайтын фурнитурасы бар киім мен аксессуарларды киюге болмайды. (Ескерту.2-7 талаптар Қазақстан Республикасы Білім мен ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы № 26 бұйрығымен

❌Мектеп формасына түрлі діни конфессияларға қатысты киім элементтерін қосуға болмайды.
✅Мектеп формасына орта білім беру ұйымының ерекшелік белгілерін (белгілер, тігіспелер және т.б.) салуға болады. Олар киімнің немесе аксессуардың жоғарғы бөлігінде орналасады. 
❌Мектеп формасына қойылатын талаптар бойынша жарақаттайтын фурнитурасы бар киім мен аксессуарлар киюге тыйым салынады.
Мектеп формасын енгізу барысында мата құрамына назар аударылады.«Хиджаб, ниқаб, бурка (киiзден я терiден жүнiн сыртына қаратып тiккен жеңсiз шапан), пәренжі, сикх сәлдесі мен иудей тақиясы («кит» деп аталады) сияқты белгілі бір діни конфессияға қатысты белгілері бар киім киюге тыйым салынады


]]>
admin Thu, 25 Aug 2022 19:01:06 +0600
Адал ұрпақ клубының 2019-2020 оқу жылына арналған кешенді жұмыс жоспары https://33-taraz.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/300-adal-rpa-klubyny-2019-2020-ou-zhylyna-arnalan-keshend-zhmys-zhospary.html https://33-taraz.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/300-adal-rpa-klubyny-2019-2020-ou-zhylyna-arnalan-keshend-zhmys-zhospary.html   «Адал Ұрпақ» рухани, моральдық және азаматтық-патриоттық тәрбие жағдайында1. Жалпы ережелері
Осы мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы тұру мәдениетін,  рухани-адамгершілік және азаматтық –патриоттықтық тәрбие  құрамында қалыптастыру бағдарламасы (бұдан әрі Бағдарлама) тәрбиенің   Концептуалдық негіздеріне, мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы тұру мәдениетін,  рухани-адамгершілік және азаматтық –патриоттықтық тәрбие  құрамында қалыптастыру Бағдарламасына сәйкес әзірленіп, жемқорлыққа қарсы бағыттағы іс шараларын қамтыған тәрбие жұмысын жүргізу ретін анықтайды.
2.Тәрбие жұмысының мақсаты мен міндеттері
2.Осы Бағдарламаның мақсаты жоғары адамгершілікті, жауапты, талапты және әлеуметті білікті азамат пен патриот қалыптастырып дамыту.
3. Нұсқалған мақсаттарға жету үшін  келесі міндеттер қойылады:
1) рухани-игіліктілік пен азаматтық- патриоттықты  тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру;
2) білім алушылардың мемлекеттік үкімет  институттарына  сенімін арттыру;
3) білім алушылардың саяси-құқықтық білімін қалыптастыру;
4) білім алушылардың жемқорлыққа қарсы сипаттыигілікті-әдептік құндылықтарын  қалыатастыру.
4.Кешенді ісшараларды өткізу үшін келесі тәрбие түрлері пайдаланылады:
1) адамгершілік тәрбиесі моральдық-әдептілікті, әр оқушының жемқорлыққа шыдамсыздығын қалыптастыруға бағытталған;
2) әлеуметтік-құқықтық тәрбие азамат пен мемлекет арасындағы қарым-қатынастың мәні туралы түсінік алуға, құқықтары мен міндеттеріне, құқықтық нормаларды сақтау қажеттігіне көз жеткізуге, жемқорлықтың  қоғам үшін қауіптілігін түсінуіне  бағытталған;
3) эстетикалық тәрбие мектеп оқушыларының эстетикалық ұнатынымы мен қоршаған болмысқа тілектестік және отан сүйгіштік қатынас қалыптастыруға жағдай жасайтын өнер туындыларының, әдебиеттің көркемдігін түсінушілігін дамытуға бағытталған.
3.Тәрбие жұмысын ұйымдастыру
5. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру жалпы білім беретін бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу ұйымдарында (бұдан әрі - жалпы білім беретін мектептер) жүзеге асырылады.
6. Тәрбие жұмысына басшылық жасау жалпы білім беретін мектептің басшылығы мен сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлерге жүктеледі.
7. Жалпы білім беретін мектептерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтау және нығайтуға, оның ішінде мектеп оқушыларының заң талаптарын сақтауға ынтасын қалыптастыруға, білім және мәдени деңгейін арттыруға бағытталған іс-шаралар кешені өткізіледі.
8. Жалпы білім беретін мектептерде тәрбие жұмысын ұйымдастыруға жәрдемдесетін және қатысатан «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары құрылады.
9. Тәрбие жұмысының ұйымдастырушылық негізі:
1) жалпы білім беретін мектептің тәрбие жұмысының тиісті оқу жылына арналған кешенді жоспары;
2) сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкердің тәрбие жұмыс жоспары;
3) «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмыс жоспары
болып табылады.
10. Осы бағдарламаның 9-тармағында көрсетілген жоспарлар Мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша модельдік тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес  қалыптастырылады (қоса тіркелген).
11. Жоспарларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған тәрбие жұмыстың,  күнтізбелік іс-шаралар өткізудің,  қоғамдық ұйымдармен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы уәкілетті орган және өзге де мемлекеттік органдармен   өзара әрекеттестіктің негізгі бағыттары көрсетілген.
12. Тәрбие жұмысын жүргізуде азаматтар,  қамқоршылық кеңестер, ата-аналар комитеттері, қоғамдық бірлестіктер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы уәкілетті орган және өзге де мемлекеттік органдар қатыса алады.
 
4. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары
 
13. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтарының негізгі міндеттері мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты нығайту бойынша бастамаларды көтермелеу,  сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы іс-шараларды ұйымдастыру болып табылады.
14. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары келесі секциялардан тұрады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім; сыбайлас жемқорлыққа қарсы ақпарат және шығармашылық; мәдени-көпшілік іс-шаралар.
15. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім секциясы дәрістерді, «дөңгелек үстелдерді» және басқа да ағартушылық іс-шараларды ұйымдастыруға қатысады.
16. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ақпарат және шығармашылық секциясы үздік бейнероликтер, суреттер, шығармалар  байқаулары мен іс-шараларын  ұйымдастыруға қатысады.
17. Мәдени-бұқаралық іс-шаралар секциясы акциялар, флэш-мобтарды, диалог алаңдар, қоғамдық, ардагерлер ұйымдарының, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен кездесулер және басқа да әлеуметтік-маңызды іс-шараларды ұйымдастыруға қатысады.
2019-2020 оқу жылына "Адал ұрпақ" ерікті мектеп клубының жұмыс жоспары
 
Іс-шараСыныпМерзім   
1Балаллардың өзін-өзі басқаруының бірыңғай жиыны
1.Мектеп клубының жұмысын ұйымдастыру
"Адал Ұрпақ»
2.2019-2020 оқу жылына жұмыс ережесі мен жоспарын бекіту
5-10 сынып5-6 қыркүйек
2«Парасатты азамат» мектеп бұрышын жасау
Көрнекілік құралдарын құрастыру (буклеттер, брошюралар, суреттер).
5-10сыныпай бойы
3«Құқықбұзушылыққа төзбеу» акциясы5-10сынып12-13 қыркүйек
4 «Қоғамдық тәртіп негіздері» дисскуссиялық практикумы9 сынып19-20 қазан
5Елдің таңдау құқығы принциптеріне сәйкес «Сынып басшысын таңдау» сюжеттік -рөлдік ойын2 сынып5 қазан
6Елдің таңдау құқығы принциптеріне сәйкес «Сынып басшысын таңдау» сюжеттік -рөлдік ойын3 сынып6 қазан
7«Мемлекеттік қызмет – өмірлік ұстаным» тақырыбында мемлекеттік қызмет ардагерлерімен,мемлекеттік қызметшілермен кездесу5-8 сынып12-13 қазан
8«Біздің таңдауымыз - құқықтық мемлекет» дөңгелек үстелі9-е сынып19-20 қазан
9Оқушылар арасында «Адал және сатылмайтын еңбек үлгісі" сурет сайысы2-4сынып6-10 қараша
10Оқушылар арасында «Адал және сатылмайтын еңбек үлгісі" сурет сайысы5-6 сынып13-17 қараша
11«Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері" зияткерлік ойыны7-8 сынып1 желтоқсан
12 «Мемлекеттік қызметті алу» іскерлік ойыны6-7 сынып13-14 желтоқсан
13"Жемқорлық құқықбұзушылығының картасы" жобалар  жарысының ережесін құрастыру7-10 сынып9-12 қаңтар
14"Жемқорлық құқықбұзушылығының картасы" жобалар  жарысы7-10 сынып19 қаңтар
15«Парасатты азамат» бұрышын жаңарту7-10 сынып5-9 ақпан
16«Қайырымдылық жаса» театрлық қойылымы. Ұят, адалдық, бірлік, мейірімділік, қайырымдылық, шынайылық, адалдық насихатталатын сценарий құрастыру.1-4 сынып16-17 ақпан
17«Жемқорлық жол жоқ!» зияткерлік ойыны9- сынып2-3 наурыз
18«Мемлекеттік қызмет - елдің мүддесіне адал еңбек» эссе жарысы5-8 сынып13-17 наурыз
19«Біз жемқорлыққа қарсымыз!» жалпы мектептік флешмоб5-8 сынып12 -13 сәуір
20"Ашық және есеп беруге міндетті" бейнероликтер жарысы9 -10 сынып16-19 сәуір
21«Адал Ұрпақ» мектеп клубының шығармашылық есебі1-10 сынып18 мамыр
]]>
  «Адал Ұрпақ» рухани, моральдық және азаматтық-патриоттық тәрбие жағдайында1. Жалпы ережелері
Осы мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы тұру мәдениетін,  рухани-адамгершілік және азаматтық –патриоттықтық тәрбие  құрамында қалыптастыру бағдарламасы (бұдан әрі Бағдарлама) тәрбиенің   Концептуалдық негіздеріне, мектеп ортасында жемқорлыққа қарсы тұру мәдениетін,  рухани-адамгершілік және азаматтық –патриоттықтық тәрбие  құрамында қалыптастыру Бағдарламасына сәйкес әзірленіп, жемқорлыққа қарсы бағыттағы іс шараларын қамтыған тәрбие жұмысын жүргізу ретін анықтайды.
2.Тәрбие жұмысының мақсаты мен міндеттері
2.Осы Бағдарламаның мақсаты жоғары адамгершілікті, жауапты, талапты және әлеуметті білікті азамат пен патриот қалыптастырып дамыту.
3. Нұсқалған мақсаттарға жету үшін  келесі міндеттер қойылады:
1) рухани-игіліктілік пен азаматтық- патриоттықты  тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру;
2) білім алушылардың мемлекеттік үкімет  институттарына  сенімін арттыру;
3) білім алушылардың саяси-құқықтық білімін қалыптастыру;
4) білім алушылардың жемқорлыққа қарсы сипаттыигілікті-әдептік құндылықтарын  қалыатастыру.
4.Кешенді ісшараларды өткізу үшін келесі тәрбие түрлері пайдаланылады:
1) адамгершілік тәрбиесі моральдық-әдептілікті, әр оқушының жемқорлыққа шыдамсыздығын қалыптастыруға бағытталған;
2) әлеуметтік-құқықтық тәрбие азамат пен мемлекет арасындағы қарым-қатынастың мәні туралы түсінік алуға, құқықтары мен міндеттеріне, құқықтық нормаларды сақтау қажеттігіне көз жеткізуге, жемқорлықтың  қоғам үшін қауіптілігін түсінуіне  бағытталған;
3) эстетикалық тәрбие мектеп оқушыларының эстетикалық ұнатынымы мен қоршаған болмысқа тілектестік және отан сүйгіштік қатынас қалыптастыруға жағдай жасайтын өнер туындыларының, әдебиеттің көркемдігін түсінушілігін дамытуға бағытталған.
3.Тәрбие жұмысын ұйымдастыру
5. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру жалпы білім беретін бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу ұйымдарында (бұдан әрі - жалпы білім беретін мектептер) жүзеге асырылады.
6. Тәрбие жұмысына басшылық жасау жалпы білім беретін мектептің басшылығы мен сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлерге жүктеледі.
7. Жалпы білім беретін мектептерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтау және нығайтуға, оның ішінде мектеп оқушыларының заң талаптарын сақтауға ынтасын қалыптастыруға, білім және мәдени деңгейін арттыруға бағытталған іс-шаралар кешені өткізіледі.
8. Жалпы білім беретін мектептерде тәрбие жұмысын ұйымдастыруға жәрдемдесетін және қатысатан «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары құрылады.
9. Тәрбие жұмысының ұйымдастырушылық негізі:
1) жалпы білім беретін мектептің тәрбие жұмысының тиісті оқу жылына арналған кешенді жоспары;
2) сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкердің тәрбие жұмыс жоспары;
3) «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмыс жоспары
болып табылады.
10. Осы бағдарламаның 9-тармағында көрсетілген жоспарлар Мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша модельдік тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес  қалыптастырылады (қоса тіркелген).
11. Жоспарларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған тәрбие жұмыстың,  күнтізбелік іс-шаралар өткізудің,  қоғамдық ұйымдармен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы уәкілетті орган және өзге де мемлекеттік органдармен   өзара әрекеттестіктің негізгі бағыттары көрсетілген.
12. Тәрбие жұмысын жүргізуде азаматтар,  қамқоршылық кеңестер, ата-аналар комитеттері, қоғамдық бірлестіктер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы уәкілетті орган және өзге де мемлекеттік органдар қатыса алады.
 
4. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары
 
13. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтарының негізгі міндеттері мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты нығайту бойынша бастамаларды көтермелеу,  сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы іс-шараларды ұйымдастыру болып табылады.
14. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары келесі секциялардан тұрады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім; сыбайлас жемқорлыққа қарсы ақпарат және шығармашылық; мәдени-көпшілік іс-шаралар.
15. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім секциясы дәрістерді, «дөңгелек үстелдерді» және басқа да ағартушылық іс-шараларды ұйымдастыруға қатысады.
16. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ақпарат және шығармашылық секциясы үздік бейнероликтер, суреттер, шығармалар  байқаулары мен іс-шараларын  ұйымдастыруға қатысады.
17. Мәдени-бұқаралық іс-шаралар секциясы акциялар, флэш-мобтарды, диалог алаңдар, қоғамдық, ардагерлер ұйымдарының, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен кездесулер және басқа да әлеуметтік-маңызды іс-шараларды ұйымдастыруға қатысады.
2019-2020 оқу жылына "Адал ұрпақ" ерікті мектеп клубының жұмыс жоспары
 
Іс-шараСыныпМерзім   
1Балаллардың өзін-өзі басқаруының бірыңғай жиыны
1.Мектеп клубының жұмысын ұйымдастыру
"Адал Ұрпақ»
2.2019-2020 оқу жылына жұмыс ережесі мен жоспарын бекіту
5-10 сынып5-6 қыркүйек
2«Парасатты азамат» мектеп бұрышын жасау
Көрнекілік құралдарын құрастыру (буклеттер, брошюралар, суреттер).
5-10сыныпай бойы
3«Құқықбұзушылыққа төзбеу» акциясы5-10сынып12-13 қыркүйек
4 «Қоғамдық тәртіп негіздері» дисскуссиялық практикумы9 сынып19-20 қазан
5Елдің таңдау құқығы принциптеріне сәйкес «Сынып басшысын таңдау» сюжеттік -рөлдік ойын2 сынып5 қазан
6Елдің таңдау құқығы принциптеріне сәйкес «Сынып басшысын таңдау» сюжеттік -рөлдік ойын3 сынып6 қазан
7«Мемлекеттік қызмет – өмірлік ұстаным» тақырыбында мемлекеттік қызмет ардагерлерімен,мемлекеттік қызметшілермен кездесу5-8 сынып12-13 қазан
8«Біздің таңдауымыз - құқықтық мемлекет» дөңгелек үстелі9-е сынып19-20 қазан
9Оқушылар арасында «Адал және сатылмайтын еңбек үлгісі" сурет сайысы2-4сынып6-10 қараша
10Оқушылар арасында «Адал және сатылмайтын еңбек үлгісі" сурет сайысы5-6 сынып13-17 қараша
11«Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері" зияткерлік ойыны7-8 сынып1 желтоқсан
12 «Мемлекеттік қызметті алу» іскерлік ойыны6-7 сынып13-14 желтоқсан
13"Жемқорлық құқықбұзушылығының картасы" жобалар  жарысының ережесін құрастыру7-10 сынып9-12 қаңтар
14"Жемқорлық құқықбұзушылығының картасы" жобалар  жарысы7-10 сынып19 қаңтар
15«Парасатты азамат» бұрышын жаңарту7-10 сынып5-9 ақпан
16«Қайырымдылық жаса» театрлық қойылымы. Ұят, адалдық, бірлік, мейірімділік, қайырымдылық, шынайылық, адалдық насихатталатын сценарий құрастыру.1-4 сынып16-17 ақпан
17«Жемқорлық жол жоқ!» зияткерлік ойыны9- сынып2-3 наурыз
18«Мемлекеттік қызмет - елдің мүддесіне адал еңбек» эссе жарысы5-8 сынып13-17 наурыз
19«Біз жемқорлыққа қарсымыз!» жалпы мектептік флешмоб5-8 сынып12 -13 сәуір
20"Ашық және есеп беруге міндетті" бейнероликтер жарысы9 -10 сынып16-19 сәуір
21«Адал Ұрпақ» мектеп клубының шығармашылық есебі1-10 сынып18 мамыр
]]>
admin Wed, 28 Aug 2019 17:50:56 +0600
Адал ұрпақ клубының 2018-2019 оқу жылына арналған кешенді жұмыс жоспары https://33-taraz.mektebi.kz/main/301-adal-rpa-klubyny-2018-2019-ou-zhylyna-arnalan-keshend-zhmys-zhospary.html https://33-taraz.mektebi.kz/main/301-adal-rpa-klubyny-2018-2019-ou-zhylyna-arnalan-keshend-zhmys-zhospary.html "Адал ұрпақ" ұйымы. Бағдарлама

Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеу контекстінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті
  мектеп ортасында қалыптастыру бағдарламасы

1. Жалпы ережелер


1. Осы Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеу контекстінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті мектеп ортасында қалыптастыру бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) Тұжырымдамалық тәрбиелеу негіздеріне сәйкес дайындалған және бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру бағдарламалары бойынша оқитын балаларға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы тәрбиелік іс-шаралар ұйымдастыруды қамтитын тәрбие жұмысын жүргізу тәртібін белгілейді.


2. Тәрбие жұмыстың мақсаты және міндеттері


2. Осы Бағдарламаның мақсаты мектепте аса өнегелі, жауапты бастамашыл және әлеуметтік құзырлы азаматты және патриотты қалыптастыру үшін жағдай жасау.

3. Көрсетілген мақсатты іске асыру үшін келесі міндеттер қойылады:

1) рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеуге бағытталған шараларды іске асыру;

2) оқушылардың мемлекеттік билік институттарына сенімін арттыру;

3) оқушылардың саяси-құқықтық білімін қалыптастыру;

4) оқушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлқының адамгершілік-этикалық құндылық негіздерін қалыптастыру.

4. Кешенді іс-шаралар өткізу үшін келесі тәрбиелеу түрлері қолданылады:

1) адамгершілік тәрбиелеу моральдық-этикалық қағидаларын қалыптастыруға, әр оқушының сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған;

2) әлеуметтік-құқықтық тәрбиелеу азамат және мемлекет арасындағы қарым-қатынастардың мәні туралы  түсінік алуға, құқықтар мен міндеттер туралы білім алуға, құқықтық нормаларды сақтау қажеттілігіне көз жеткізуге, сыбайлас-жемқорлық қоғамдық қауіпін түсінуге бағытталған;

3) эстетикалық тәрбиелеу оқушылардың эстетикалық талғамын және қоршаған ақиқатқа мейірімді және патриоттық көзқарасын  тәрбиелеуге жәрдемдесетін оқушылардың өнер, әдебиет туындыларының көркемдігін түсінуін дамытуға бағытталған.



3. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру

5. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру жалпы білім беретін бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу ұйымдарында (бұдан әрі - жалпы білім беретін мектептер) жүзеге асырылады.

6. Тәрбие жұмысына басшылық жасау жалпы білім беретін мектептің басшылығы мен сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлерге жүктеледі.

7. Жалпы білім беретін мектептерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтау және нығайтуға, оның ішінде мектеп оқушыларының заң талаптарын сақтауға ынтасын қалыптастыруға, білім және мәдени деңгейін арттыруға бағытталған іс-шаралар кешені өткізіледі.

8. Жалпы білім беретін мектептерде тәрбие жұмысын ұйымдастыруға жәрдемдесетін және қатысатан «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары құрылады. 

9. Тәрбие жұмысының ұйымдастырушылық негізі:

1) жалпы білім беретін мектептің тәрбие жұмысының тиісті оқу жылына арналған кешенді жоспары; 

2) сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкердің тәрбие жұмыс жоспары;

3) «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмыс жоспары 

болып табылады.

10. Осы бағдарламаның 9-тармағында көрсетілген жоспарлар Мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша модельдік тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес  қалыптастырылады (қоса тіркелген).

11. Жоспарларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған тәрбие жұмыстың,  күнтізбелік іс-шаралар өткізудің,  қоғамдық ұйымдармен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы уәкілетті орган және өзге де мемлекеттік органдармен   өзара әрекеттестіктің негізгі бағыттары көрсетілген.

12. Тәрбие жұмысын жүргізуде азаматтар,  қамқоршылық кеңестер, ата-аналар комитеттері, қоғамдық бірлестіктер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы уәкілетті орган және өзге де мемлекеттік органдар қатыса алады.









4. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары


13. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтарының негізгі міндеттері мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты нығайту бойынша бастамаларды көтермелеу,  сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы іс-шараларды ұйымдастыру болып табылады.

14. «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтары келесі секциялардан тұрады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім; сыбайлас жемқорлыққа қарсы ақпарат және шығармашылық; мәдени-көпшілік іс-шаралар.

15. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім секциясы дәрістерді, «дөңгелек үстелдерді» және басқа да ағартушылық іс-шараларды ұйымдастыруға қатысады.

16. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ақпарат және шығармашылық секциясы үздік бейнероликтер, суреттер, шығармалар   байқаулары мен іс-шараларын  ұйымдастыруға қатысады.

17. Мәдени-бұқаралық іс-шаралар секциясы акциялар, флэш-мобтарды, диалог алаңдар, қоғамдық, ардагерлер ұйымдарының, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен кездесулер және басқа да әлеуметтік-маңызды іс-шараларды ұйымдастыруға қатысады.

]]>
5. Мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша модельдік тәрбие жұмысының жоспары


Іс-шараның атауы

Ұсынымдар

Мақсатты топ

Мерзімдері

1

2

3

4

5

I-бөлім. Ұйымдастыру-дайындық іс-шаралары

1

«Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының қызметін ұйымдастыру

 «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтарын, әдетте, жалпы білім беру мектеп басшылығының, сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлердің қолдауымен негізгі орта және жалпы орта білім беру бағдарламалары бойынша оқитын балалар қалаптастырады 

5-11

сыныптар оқушылары

Қыркүйек

2

Жалпы білім беретін мектептің тәрбие жұмысының тиісті оқу жылына арналған кешенді жоспарын; сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлердің тәрбие жұмыс жоспарларын;

«Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмыс жоспарын бекіту

Жоспарларда іс-шаралардың атаулары, олардың орындалуына жауаптылары, қатысушылары, орындау мерзімдері болуы тиіс 

1-11 сыныптар оқушылары

Қыркүйек

3

Үнемі жаңартылып тұратын «Парасатты азамат» бұрышын жасау

Бұрыштардың басты мақсаты азаматтылыққа, отансүйгіштікке, адамның құқықтарына, бостандықтарына және міндеттеріне құрметті, адамгершілік сезімдер мен этикалық сананы, сыбайлас жемқорлыққа төзбеу мәдениетін, еңбексүйгіштікке, оқуға, еңбекке, өмірге жасампаздықпен қарауға тәрбиелеу.

1-11 сыныптар оқушылары

Қыркүйек

4

Сынып сағаттарының тақырыптық жоспарларына адамгершілік және құқықтық мәдениетті арттыру мәселелерін қосу

Ар-ұят, абырой, жауапкершілік, адалдық, әділеттілік сияқты адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға ерекше көңіл бөлу қажет

1-4 сыныптар оқушылары

Қыркүйек

Патриотизм, отан үшін мақтаныш, қоғамдық тәртіпке құрмет, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, тәртіп, құқықтық негіздерді білу және құрметтеу сияқты сияқты жеке тұлғаның қасиеттерін дәріптеу ұсынылады. Осы жас тобындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбиелеудің негізгі міндеті - құқықтық сананы қалыптастыру

5-8 сыныптар оқушылары

Жоғары сынып оқушыларымен жұмыс істегенде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбиелеу жүйесінің басты міндеті сыбайлас жемқорлыққа қарсы ұстанымда қалыптастыру болуы тиіс.

9-11 сыныптар оқушылары

5
  

Ата-аналар жиналысын өткізу 

Жиналыс барысында құқықтық тәрбиелеуде және құқықбұзушылықтарға, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа, төзбеу мәдениетін қалыптастыруда отбасының рөлі көрсету. Ата-аналарға балаларда құқықты, заңдарды, құқылық тәртіпті құрметтеуге тәрбиелеу бойынша практикалық ұсыныстар беру.

1-11

сыныптар оқушылары

Қыркүйек

II-бөлім. Күнтізбелік іс-шаралар кешенін іске асыру 

6

 «Қоғамдық тәртіп негіздері» пікірталас практикумы

Практикумды жүзеге асырудың негізгі нысаны пікірталас болады, оның барысында оқушыларға өз пікірін айту ұсынылады. 

Қатысушыларды 2 топқа бөлу ұсынылады.

1 тапсырма

 «Құқық бұзушылықтарға мүлдем төзбеушілік» ұғымының мағынасын ашу. 

Неге «тәртіпсіздікке мүлдем төзбеушілік» мәдениетін құру мұнша маңызды болып табылады?

2 тапсырма

«Сыбайлас жемқорлық – қоғамның және мемлекеттің мемлекеттік қызметшіге артқан сенімін кетіру» пікірін негіздеу. Әр адам не істей алады? Сыбайлас жемқорлықсыз мемлекет қандай болады?

9-11

сыныптар оқушылары

Қыркүйек

7

 «Қазақстан - құқықтық мемлекет» айлығы

Еліміздің сайлау қағидаттарына сәйкес «Сынып басшысын сайлау» сюжеттік-рөлдік ойыны

1-4 сыныптар оқушылары

Қазан

 «Мемлекеттік қызмет – өмірлік ұстаным» мемлекеттік қызмет ардагерлері, мемлекеттік қызметшілермен кездесу

5-8 сыныптар оқушылары

«Біздің таңдауымыз - заңды мемлекет» дөңгелек үстелі

Дөңгелек үстел барысында құқықтық мемлекеттің негізгі қағидаттарын, сондай-ақ  біздің елімізде құқықтық мемлекеттің қалыптасу ерекшеліктерін талқылау ұсынылады

9-11 сыныптар оқушылары

8

 «Адал және сатылмайтын еңбек бейнесі» оқушылар арасындағы сурет байқауы

Байқаудың негізгі идеясы -Мәңгілік Ел идеологиясының «түпқазық» жалпы азаматтық құндылықтарын кеңінен насихаттау өзекті. Бұл - баршаның заң алдындағы теңдігі, еңбексүйгіштік, адалдық. 

1-4 сыныптар оқушылары

Қараша

9

 «Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу» іскерлік ойыны 

Іс-шараның басты мақсаты –мемлекеттің «сервистік алаң» екендігін көрсету. Бұл жағдайда негізгі идея мемлекеттік аппарат мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің барлық спектрін жоғары деңгейде толық және уақытылы көрсетілуін күтуге құқылы салық төлеушiлер арқылы қамтылады деген түсінік болуы тиіс.

Топтық жұмыс, оқушылардың бір тобы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің «дұрыс» көрсетуін түсіндіреді, яғни көрсетілетін қызметті беруші білікті, сыпайы және көрсетілетін қызмет алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған, басқа топ «дұрыс емес» көрсетуін түсіндіреді: көрсетілетін қызметті беруші -дөрекі және біліксіз.

5-8 сыныптар оқушылары

Желтоқсан

10

 «Жемқорлық құқық бұзушылықтардың картасы» жобалар байқауы

Бір ай ішінде оқушылар өткен жылғы аймақтық баспасөз мониторингін өткізу керек. Мониторинг нәтижелері бойынша жемқорлық құқық бұзушылықтардың картасын жасау

9-11 сыныптар оқушылары

Қаңтар

11

Театрлық қойылым

Балаларға арналған ар-ұят, абырой, жауапкершілік, адалдық, әділеттілік сияқты қасиеттерді насихаттайтын қойылым көрсетуді ұйымдастыру

1-4 сыныптар оқушылары

Ақпан

12

 «Мемлекттік қызмет – елдің мүддесіне адал еңбек» шығарма байқауы

Өскелең ұрпақтың арасында мемлекеттік қызметті елдің мақсаттары мен даму басымдығын іске асыруға, әрбір азаматтың мүддесі үшін адал қызмет ету және күнделікті қажеттілігін қанағаттандыруға бейімделген маңызды институт ретінде түсінуін тарату

5-8 сыныптар оқушылары

Наурыз

13

 «Транспарентті және есеп беретін мемлекет» бейнероликтер байқауы

Байқаудың басты мақсаты – ашық және қоғамға есеп беретін мемлекетті қалыптастыруға бағытталған міндеттерді шешудегі Қазақстанның жетістіктерін көрсету 

9-11 сыныптар оқушылары

Сәуір


]]>
admin Fri, 31 Aug 2018 12:53:48 +0600
Расписание уроков https://33-taraz.mektebi.kz/oushylara/40-raspisanie-1-smeny.html https://33-taraz.mektebi.kz/oushylara/40-raspisanie-1-smeny.html  

 


 


 

 


 

]]>
 


 


 

]]>
admin Thu, 09 Aug 2018 22:48:49 +0600
Работа с родителями https://33-taraz.mektebi.kz/oushylara/bt/11-rabota-s-roditelyami.html https://33-taraz.mektebi.kz/oushylara/bt/11-rabota-s-roditelyami.html

Работа с родителями 

Работа с родителями 


Работа с родителями 


Работа с родителями 


Работа с родителями 


Работа с родителями


Работа с родителями


Работа с родителями

 


 

 


 

 

 



]]>

 

]]>
admin Tue, 06 Jun 2017 00:38:53 +0600