Айдапкелова Г.К математика пәнінің мұғалімінің
7 «А» сынып. Алгебра.
Сабақтыңтақырыбы: . Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Сабақтыңмақсаты:
1.Білімділік:
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, көпмүшелерді қосу және азайту амалдарын орындау барысында кездесетін «жақшаны ашу» ережелерін есептеулерде пайдалануға үйрету.Бүтін өрнек түсінігін енгізіп,әрбір бүтін өрнекті көпмүше түрінде жазуға болатынын көрсету. Мәнін түсіну, дәлелдей білуге үйрету.
2.Дамытушылық:
Әр оқушының алуан түрлі тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның логикалық ойлау қабілетіне сәйкес жеке құзыреттілігін дамыту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру.
3. Тәрбиелік:
Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге,өзін-өзі бағалай білу арқылы пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу. Сабақтың түрі:сайыс сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, бағалау парағы,стикерлер.
Сабақтың әдіс-тәсілі: жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту.
Болжап отырған натиже:Бүтін өрнек түсінігін түсініп,әрбір бүтін өрнекті көпмүше түрінде жазуға болатынын үйрену.
Сабақтың жоспары:
І.Ұйымдастыру бөлімі-2мин
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру-1 мин
ІІІ. Өткенді қайталау- 3 мин
ІV.«Қызығушылықты ояту»-25 мин
1.Жаңа ұғымды ашу. (Топтық тапсырмалар беру)
2.«Ой толғаныс» (Деңгейлік тапсырмалар. Оқулықпен жұмыс)
.«Ой сергіту» (Графикалық диктант)
V Сабақты бекіту:слайд №13
1.«Ой қорыту» (Тест жұмысы) 3 мин
2.Топ жетекшісі баллдармен бағаларды анықтағанша «Ой шыңдау» логикалық тапсырма алу.
VІ. Бағалау-1мин
VІІ. Рефлексия. (стикерге оқушылар пікірлерін жазу)-2мин
VІІІ.Үйге тапсырма-1 мин
ІХ. Қорытынды «Жүректен жүрекке» лебіз айту, сабақты қорытындылау.-3мин слайд
Бағалау критерийі:
1.Білімділігі
2. Ойлау жылдамдығы
3. Математикалық тілі
4. Топпен жұмыс жасауы
5.Жекелей жұмыс жасауы
Бағалаушкаласы:
«5»- 20-25балл
«4»- 13-19 балл
«3»- 5- 12 балл
«2»- 0-4 балл
Бағалаупарағы
|
№ |
Аты жөні |
Үй жұмысы 1 балл |
Топтық тапсырма 2 балл |
Деңгейлік тапсырма 3 балл |
Оқулықпен жұмыс 2 балл |
Тест 2 балл |
Қорытынды балл |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру.Шаттық шеңбер құру.
а) Сәлемдесу.
Психологиялық дайындық: Қайырлы күн, қымбатты балалар! Бүгін сендермен кезекті сабағымда кездескеніме өте қуаныштымын. Кәнеки балалар,бүгін барлығымыз бір-біріміздің қолымызды ұстап, алақан жылуы арқылы бір-біріңе жылы лебіздер айтып, сабағымызды бастайық. (оқушылар мұғалімге қарап: «сізге шығармашылық табыс» және бір-біріне қарап: «бізге көтеріңкі көңіл күй»,-деп айтады). Рахмет! Балалар. Хороший көңіл күймен сабағымызды бастайық.
ә)Сынып оқушыларын топқа бөліп отырғызу.1,2,3 цифрларын ретімен айтып, сол рет бойынша топқа бөлу. Әр топ жетекшілерін өздері сайлайды. Бағалау парағымен таныстырып, үлестіру.Топ жетекшілері бағалау парағына өз тобындағы оқушыларды бағалап отырады. Топты мұғалім бағалайды.Әр дұрыс жауап жұлдызшамен бағаланады.
б)Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше сабақты елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен бастағым келіп отыр. «Біздің бұл дүниеде бір ғана Отанымыз бар, ол тәуелсіз ҚАЗАҚСТАН!»
Бүгінгі сабағымыздың ұраны: «Елін сүйген, елі сүйген Елбасынан үлгі алу».
Сабағымызды бастамас бұрын мақсатымызды анықтап алайық:Тақырып бойынша алған білімдеріңді қолдана отырып,қысқаша көбейту формулаларынөрнектерді түрлендіруді орындауда тиімді қолдана білуге үйрену және топпен жумыс жасай білуге,өзіңді өзің бағалай білуге үйрену.(Слайд №4)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Үйге берілген есептердің жауабын тақтадағы жауаппен салыстырып, жұппен бір-бірінің тапсырмаларын тексереді,қанша балл алғанын топ басшысына айтады. (Слайд №5)
№417
1) a3b6-c3=(ab2-c)(a2b4+ab2c+c2)
2)3ax3-3ay3=3a(x3-y3)=3a(x-y)(x2+xy+y2)
3)12am3-12an3=12a(m3-n3)=12a(m-n)(m2+mn+n2)
4) a6b3+27=(a2b+3)(a4b2-3a2b+9)
5)1-p9=(1-p3)(1+p3+p6)=(1-p)(1+p+p2)(1+p3+p6)
6)64x3y6+343a3=(4xy2+7a)(16x2y4-28xy2a+49a2)
ІІІ.«Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап» Ережелерді қайталау. (Слайд №6)
(а+в)2=а2+2ав+в2
(а-в)2=а2-2ав+в2
а2-в2=(а-в)(а+в)
а3+в3=(а+в)(а2-ав+в2)
а3-в3=(а-в)(а2+ав+в2)
(а+в)3=а3+3а2в+3ав2+в3
(а-в)3=а3-3а2в+3ав2-в3
ІV. «Қызығушылықты ояту» Жаңа ұғымды енгізу.(Слад №7)
(4 топқа бірдей тапсырмалар )
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің әртүрлі тәсілдерін қолдануға болатындығын айта отырып, өздері түрлендіріп көруі керек.Тақтаға шығып орындай отыра жаңа ұғымды өздері қорытып шығаруға келтіру.(Постор,тақта бор)
Мыс-1.
х(1-2х)2-(х2-2)(2-х)+4х3(3х-1) бүтінөрнегінкөпмүшетүрінекелтірейік.
Оқушыға оны оданшығарыптүрлендіругемүмкіндікберіпкөру.
Шешуі:х(1-2х)2-(х2-2)(2-х)+4х3(3х-1)=х(1-4х+4х2)-(2х2-х3-4+2х)+12х4-4х3=
=х-4х2+4х3-2х2+х3+4-2х+12х4-4х3=12х4+х3-6х2-х+4
Мыс-2.
9а2в-4в3
Шешуі:9а2в-4в3=в(9а2-4в2)=в(3а-2в)(3а+2в)
Мыс-3
х2у-4ху2+4у3
Шешуі: х2у-4ху2+4у3=у(х2-4ху+4у2)=у(х-2у)2
Мыс-4.
9а2-4с2+12аb+4b2 =(9a2+12ab+4b2)-4c2=(3a+2b)2-(2c)2=(3a+2b-2c)(3a+2b+2c)
Жасаған қорытындыларынан ереже шығару. Қосу, азайту , көбейту және дәреж