Городской семинар учителей казахского языка 2016-2017 уч.год
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (2мин)
|
Сәлемдесу,оқушы назарын сабаққа аудару. Сыныпты «Жұлдызшалар » арқылы 3 топқа бөлемін. 1топ: «Ғарышкерлер» 2топ: «Дәрігерлер» 3топ: «Бөгде ғаламшарлықтар» |
Шаттық шеңберін құрып, оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. Алтын ережені сақтап,мұғалім оқушыларды топқа бөледі.Мұғалім топ мүшелеріне бағалау парағын таратып береді.. |
Оқушылар топқа бөлінеді.Бағалау парағы арқылы топ мүшелері бірін-бірі бағалап отырады. |
||||||||
|
Жаңа сабақ Қызығушылығын ояту ( 2мин) |
Бейнебаян көрсету. «Планета», «Қымыз» туралы.
|
Бейнебаянда не көрсетілді? |
Бейнебаян бойынша сабақ тақырыбын ашу |
||||||||
|
Білу 3 мин |
-Фантастика дегеніміз не? -Сендер фантастикалық кино көресіңдер ме? -Қандай фантастикалық жанрда әдеби кітаптар оқисындар? -Робот деген не? -Жерден басқа күн жүйесінде неше планета бар? -Ол планеталарда адамдар тұрады ма? |
М ұғалім сұрақ қояды |
Оқушылар сұраққа жауап береді. |
||||||||
|
Түсіну 15 мин |
Постермен жұмыс 1топ: «Ғарышкерлер» Абдулхамит Мархабаев өмірбаяны мен шығармащылық жолы 2топ: «Дәрігерлер» «Ғарыштағы қымыз» әңгімесінің мазмұнын оқып, түсіну. 3топ: «Бөгде ғаламшарлықтар» «Ғарыштағы қымыз» әңгімесінің мазмұнын оқып, түсіну. |
Абдулхамит Мархабаев өмірбаяны мен шығармашылық жолы туралы топ мүшелерінің қорғаған постерлерін бақылау.
|
Абдулхамит Мархабаев өмірбаяны туралы оқып,түсінеді. Әңгіме мазмұнымен танысады.Оқушы мазмұнды оқып, түсінгені бойынша постер қорғайды. |
||||||||
|
Қолдану (10мин) |
1топ: «Ғарышкерлер» «Балық сүйегі» әдісі бойынша әңгімені жанр,түрі ,тақырыбы, идеясы бойынша анықтау.
2топ: «Дәрігерлер» «Сөздер банкасы» әдісі арқылы әңгімені жанр,түрі ,тақырыбы, идеясы бойынша анықтау. сөздікпен жұмыс. 3топ: «Бөгде ғаламшарлықтар» «Ассоциация» әдісі арқылы қымыздың емдік қасиеті мен пайдасын топтастыру |
Мұғалім кестені таратып береді.
Мұғалім әңгіме ішіндегі сөздер тізбегі сонымен бірге бірнеше сөздер жазылған ақ парақты таратады. Мұғалім қымыздың емдік қасиетін топтастырып жазуға тапсырма береді.. |