ДЕБАТ МЕКТЕП ФОРМАСЫ

Пікірталас тақырыбы: "Мектеп формасы қажет пе?»
Орындау үшін сізге 5 минут беріледі. Осы уақыт ішінде сіз белгілі бір принциптерді сақтай отырып, осы мәселе бойынша өз ұстанымыңызды білдіруіңіз керек:
"мен жақсымын, сен жақсысың"позициясы;
"мені дұрыс түсін"позициясы;
шындық бәрінен бұрын;
қысқалық-Таланттың әпкесі;
сөздер кезінде құрмет пен достық.
Сонымен, дайындық уақыты өтті (5 минут). Сіздің үстелдеріңізде сұрақтар бар, олардың жауаптары сіздің позицияңызды қорғауға көмектеседі, сонымен қатар сіздің сөйлеуіңізде қолдануға болатын мәлімдемелер.
Ұсынысты жалғастырыңыз. "Егер мен мектеп директоры болсам, оқушыларға киюге рұқсат берер едім ..."
Басқа елдердегі оқушылар мектеп формасын кие ме?
Неліктен мектеп формасы қажет?
Біздің мектеп оқушылары форма кигісі келе ме?
Сіз қандай киім үлгілерін білесіз?
Біздің сынып оқушылары мектеп формасын сақтай ма?
Сізге мектеп оқушыларының келбеті ұнай ма?
Мектеп формасы қажет пе?
Мектеп формасына қандай киім стилі сәйкес келеді?
Зергерлік бұйымдар іскери киіммен үйлесімді ме?
Мектеп формасы үшін дәлелдер:
Форма, кез-келген форма сияқты, тәртіпті, біртұтастыққа әкеледі, оқушыларда қауымдастық, ұжымшылдық, ортақ іс және ортақ мақсаттардың болуын сезінуге ықпал етеді.
Форма оқушылар (және олардың ата-аналары) арасындағы киімдегі бәсекелестік мүмкіндігін жоққа шығарады.
Бірыңғай форма стандарты мектеп оқушыларының киімдері санитарлық-гигиеналық талаптарға сай болуын және олардың денсаулығына теріс әсер етпеуін қамтамасыз етеді.
Егер бірыңғай форма болса, онда оған төмен баға белгіленеді, ол арзан, халықтың кең ауқымы үшін қол жетімді.
Мектеп формасына қарсы дәлелдер:
Пішін-теңгерімді тәрбие мен оқытудың элементі және оқушыларды киімде өз даралығын білдіру мүмкіндігінен айырады.
Форманы киюге қойылатын талап-бұл жеке адамға қатысты зорлық-зомбылықтың бір түрі.
Пішін кедей отбасылар үшін тым қымбат болуы мүмкін.
Бала құқықтары туралы конвенцияда әр баланың өз даралығын қалағанынша білдіруге құқығы бар делінген. Мектеп формасы сөз бостандығын шектейді.
Таймкипер спикерлерді (командаларды) спикерлердің сөз сөйлеу (даярлау) уақыты аяқталғанға дейін 1 және 0,5 минут бұрын ескертеді және сөз сөйлеу (даярлау) уақыты аяқталғаны туралы сигнал береді.
3. Командалардың өнімділігі
4. Командаларға сұрақтар
Біздің пікірсайысымыздың келесі кезеңіне көшейік: біздің командаларға сұрақтар қойғысы келетіндер бар ма? (Ойынға қатысушылар да, қонақтар да сұрақтар қояды).
4. Қорытындылау
Қазылар алқасы әр команда жинаған ұпайларды есептейді, ал қонақтар да қорытындылауға қатыса алады. Сізде қызыл және жасыл белгілер бар. Пікірсайыс жеңімпаздарына дауыс беріңіз. Егер сіз бірінші командамен келіссеңіз, онда қызыл таңбалауышты қорапқа салыңыз, әйтпесе жасыл.
6. Судьялардың шешімін жариялау
Қорытындыларды жариялау үшін сөз сарапшыларға беріледі.
7. Жүргізушінің қорытынды сөзі
Балалар! Сіз бүгін биікте болдыңыз! Кім жеңгені маңызды емес, менің ойымша, әрқайсыңыз жеңіске жеттіңіз, өйткені Бүгін сіз өз пікіріңізді күшпен емес, дәлелдер, фактілер арқылы сендіруге тырысып, өз пікіріңізді қорғауды үйрендіңіз, бұл өмірдегі таптырмас құндылық. Пікірталаста сіз тек сөйлеуді ғана емес, қарсыластарыңызды да тыңдауды үйрендіңіз. Менің ойымша, бүгінгі ойын Қазіргі қоғамда табысты өмір сүру үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға көмектесті. Шынында да, пікірталас көп нәрсені үйретеді және жай ғана үйретпейді, бірақ дамытады.
Сізге сәттілік! Ойын үшін рахмет!